پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در شرق کشور (۷ خرداد ۱۴۰۳) به چند دلیل با عجله غذا نخورید با خوردن آش ریواس، هزار و یک جور فایده به بدنتان برسانید | معجون سلامتی در دیگ خانگی! آیا پیاده‌روی پس از غذا خوردن به هضم غذا کمک می‌کند؟ طوفان در آمریکا ۱۱ کشته برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) با یک ساعت پیاده روی چقدر وزن کم می‌کنید؟ نشت شدید مواد شیمیایی از تانکر سوخت مهار شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) با این خوراکی‌ها زودتر پیر می‌شوید حادثه در باشگاه ورزشی بانوان ۷ مصدوم بر جای گذاشت(۶ خرداد ۱۴۰۳) مصرف قهوه برای کودکان زیر ۱۲ سال ممنوع است! آیا برنج قهوه‌ای سالم است؟ فواید فوق‌العاده سیر را بشناسید | از درمان سرماخوردگی تا پیشگیری از آلزایمر قتل فجیع پسر جوان با ۵ ضربه چاقو کولیک نوزاد هیچ دارویی ندارد | مصرف این داروها برای کودکان کمتر از دو سال احتمال مرگ را افزایش می‌دهد هشدار اورژانس کشور درباره افزایش ۴۶درصدی غرق‌شدگی‌ها ساخت ۷ هزار مدرسه در دوره رئیس جمهور شهید ابتکار جالب قاضی جنایی برای انتقال جسدی که دفن شده بود قتل دلخراش پسر جوان با قیچی آرایشگری معدوم سازی بیش از ۵ هزار قلیان در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

دورکاری کارکنان دانشگاه آزاد از ۱۷ اسفند

  • کد خبر: ۲۰۰۶۰
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
دورکاری کارکنان دانشگاه آزاد از ۱۷ اسفند
از شنبه ۱۷ اسفندماه تا پایان سال، روسای استان‌ها و واحد‌های دانشگاه فعالیت کارکنان دانشگاه را به صورت شیفت‌بندی و دورکاری برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز،  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به روسای استان‌ها و واحد‌های این دانشگاه تاکید کرد که درخصوص فعالیت کارکنان دانشگاه تا پایان سال به صورت شیفت بندی و در صورت لزوم دورکاری توجه ویژه داشته باشند.

 

دانشگاه آزاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تأکید مکرر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر اهمیت حفظ سلامتی کارکنان و اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، به اطلاع می‌رساند از روز شنبه ۱۷ اسفندماه تا پایان سال، روسای استان‌ها و واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی به نحوی برنامه ریزی کنند که فعالیت کارکنان دانشگاه به صورت شیفت‌بندی و در صورت لزوم دورکاری انجام شود.

 

طهرانچی در این خصوص مواردی را به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ و مورد تأکید قرار داده که به شرح زیر است:

 

۱. کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه آزاد اسلامی که باید از تمام ظرفیت خود برای خدمت‌رسانی به مردم و کمک رسانی به سایر مراکز درمانی کشور استفاده کنند، در این مدت در محل کار خود حضور داشته باشند.

۲. کارکنان حوزه‌هایی که وظیفه پشتیبانی از کلاس‌های غیرحضوری و مجازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده دارند، به منظور برگزاری هرچه بهتر و باکیفیت‌تر این کلاس‌ها و مشاوره و پشتیبانی فنی از مراکز IT واحدها، در محل کار خود حضور یابند و یا به تشخیص رئیس واحد بصورت دور کاری ارائه خدمت نمایند.

۳- کارمندان مالی و پشتیبانی و حراست با تشخیص رئیس واحد و هماهنگی رئیس استان می‌بایست به ارایه خدمت بپردازند.

۴- سایر کارکنان بخش‌های سازمان مرکزی و واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور (به جز موارد بالا) باید در هماهنگی کامل با مدیران مربوط به حوزه خود، وظایف خود را به صورت شیفت‌بندی و دورکاری و از منزل انجام دهند.

لازم به ذکر است تمامی بخشنامه‌هایی که توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص مقابله با ویروس کرونا صادر شده، به قوت خود باقی است و علاوه بر آن، موارد فوق برای رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی لازم‌الاجراست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->